دنیای اینترنت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شعار گوگل این است “شیطان صفت نباشید” اما آیا خود گوگل این کار انجام می دهد؟

اگر به سایت های غیر قانونی آموزش سئو سری بزنید، به شما می گویند که گوگل دروغگو است و اطلاعاتی غیر واقعی را به مردم بیرون می دهد و نمی تواند به خوبی که ادعا می کند سایت های اسپم را شناسایی کند. شما احتمالاً متوجه هستید که این گونه سایت ها سازنده محصولات/خدمات غیرقانونی هستند…

من فکر می کنم که با اینکه گوگل اغلب غیر شفاف برخورد می کند اما هرگز اطلاعات غلط یا دروغی را بیرون نمی دهد.

من حدس می زنم آنها (مدیران گوگل) می خواهند با سردرگم گذاشتن، توجه ما را روی سئو نگه دارند. قطعا اگر شما راهنمایی های وبمستر آنها را دنبال کنید (که کاملا واضح است) سایتتان می تواند رنک خوبی پیدا کند و از مجازات در امان خواهید بود.

بنابراین من فکر نمی کنم گوگل دروغ بگوید و البته نظر شما همکاران گرامی که در زمینه سئو فعالیت دارید و صاحب نظران عزیز هم بسیار محترم است …

  • ۹۵/۰۷/۰۱
  • علی ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی