دنیای اینترنت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

فکر کنید که بتوانید مطالبتان را کپی کنید و با اینحال در بازار اینترنت موفق باشید؟ دوباره فکر کنید!

از زمان اولین آپدیت پنگوئن در سئو ، اگر شما می خواهید که صفحات اینترنتیتان در نتایج جستجو بخوبی نمایان شود باید مطالب منحصربفرد بنویسید (یا برایتان بنویسند.)

سرقت محتوا مشکل بزرگی است و اغلب مطالب کپی- پیستی رنکینگ بهتری نسبت به نسخه اصلی دارند. که این موضوع برای گوگل و کاربرانش خوب نیست.

پاندا راه زیادی را پیموده است تا اطمینان حاصل کند که مطالب کپی رنک خوبی نمیگیرند، اما در عین حال پاندا مطالب سبک را نیز هدف گرفته است، صفحاتی که متن زیادی ندارند یا مطالبش شبیه صفحات سایت های مشابه است.کار ناگواری که پاندا انجام می دهد این است که حتی اگر ذره ای از مطالب کپی باشد بشدت با سایت مربوطه برخورد می کند.

با اینکه روی هم رفته این کار خوب است اما اثرات جانبی بدی روی بعضی از سایت های بدون کپی که در زمینه تجارت الکترونیک کار می کنند نیز دارد. به عنوان مثال توصیف پیشفرض یک کمپانی یا مشخصات یک محصول معمولا کلیشه ای است.

جدا از مشخصات محصولات، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک، دارای مطالب تکراری هستند (دسته بندی و....

بنابراین مطالب تکراری بر روی قدرت بهبود رنک یک سایت تاثیر منفی دارد و تعداد بالای این مطالب در یک سایت سبب مجازات شدن کل سایت می گردد. (که در واقع به این مجازات در اصطلاح پنالتی شدن در گوگل می گویند.)

آپدیت 7/3/1393 : با ارائه نسخه جدید پاندا 4.0، پاک کردن ایندکس سایت خود (با خارج کردن صفحات کم حجم یا تکراری) بایستی جزئی از مراحل سئو سایت شما باشد.

و اما نکته آخر این که برخلاف نظر بسیاری از افرادی که در زمینه آموزش سئو کار میکنند و وب مستران محترم پارسی مطالب تکراری با ظاهری جدید، مطلبی منحصربفرد به حساب نمیاد و حتی اگر بتوانید از سد پاندا نیز بگذرید ولی بازهم با مشکلات بزرگی مواجه هستید!

دقت داشته باشید در کل این مقاله منظور از مطالب تکراری هم مطالب تکراری در سایت شماست هم مطالبی که از سایت های دیگر کپی کرده اید که باعث افت رنک سایت شما شده و در سئو تاثیر منفی می گذارد

*** مطالب تکراری باعث مجازات شدید سایت شما می گردند ***

  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • علی ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی