دنیای اینترنت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آموزش لینک دادن,افزایش رنک سایت,افزایش رنک گوگل

یکی از اولین توصیه های من به مشتریان سئو (و کارهایی که در سایت های خودم نیز انجام می دهم) تغییر anchor text لینک های “home” به عبارتی است که به دنبال بهبود رنک آن هستند.

این کار بخوبی استفاده می شد و در سئو سایت تا سال 2006/2007 …جواب می داد.

امروزه در مبحث سئو، اگر هرکسی از anchor text بجای عبارت های عمومی استفاده کند احتمال بیشتری برای مجازات شدن دارد تا بهبود رنک.

رند فیشکین تعدادی آزمایش انجام داد و مقاله ارزشمندی در مورد این موضوع نوشت. رَند نتیجه گیری کرد که شانس کمی برای بهبود رنک با استفاده از anchor text در صفحات داخلی وجود دارد اما برای صفحه اول عکس این قضیه صدق می کند.

به هر حال در گذشته را کنار بگذارید.با توجه به بررسی های اخیر بنده نتیجه اینگونه شد : سایت های ایرانی که به جای استفاده از کلمه “صفحه اصلی” برند سایت یا کلمه کلیدی مهم شان را قرار می دهند هیچ تاثیر خاصی بر روی ورودی آن کلمه ندارد.

بنابراین بچسبید به استفاده از کلمه “صفحه اصلی” برای لینک های اول سایتتان – اینکار برای کاربران و برای رنک جستجوی شما و همچنین افزایش سئو سایت شما بهتر است چرا که گوگل قطعا این کلمه را می شناسد.

منبع : دوره سئو

  • ۹۵/۰۸/۲۰
  • علی ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی