دنیای اینترنت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دستگاه هایفو یا همان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) با ارائه یک جایگزین غیرتهاجمی، موثر و ایمن برای روش های جراحی سنتی برای درمان های پوست، صنعت زیبایی و پوست را متحول کرده است. فناوری HIFU از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای هدف قرار دادن لایه‌های خاص پوست، تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت، انعطاف‌پذیری و ظاهر کلی پوست استفاده می‌کند. در این مقاله به بررسی کاربردهای مختلف هایفو در درمان پوست و فواید آن خواهیم پرداخت.

کاربردهای دستگاه هایفو

دستگاه هایفو دارای کاربردهای متنوعی است و قیمت دستگاه هایفو هم به کارکرد و کیفیت دستگاه مربوط می گردد.دستگاه هایفو را برای مقاصد زیر می توان استفاده کرد:

  • لیفت و سفت کردن پوست هایی که در اثر پیری دچار شل شدگی شده اند.
  • چربی سوزی
  • تنگ کردن واژن
  • بهبود سیاهی دور چشم

 برخی اثرات هایفو عبارتند از:

سفت کردن پوست

به عنوان بخشی طبیعی از پیری، پوست به مرور زمان خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد. سفت کردن پوست هایفو این مشکل را با نفوذ به عمق لایه درم پوست، تحریک تولید کلاژن و جوانسازی خاصیت ارتجاعی پوست برطرف می کند. این رویکرد غیرجراحی ظاهری جوان‌تر را بدون نیاز به لیفت صورت تهاجمی یا سایر روش‌های جراحی ارائه می‌دهد و بهترین دستگاه هایفو آنی است که بهترین لیفت صورت را منجر گردد.

کاهش چین و چروک

فناوری هایفو می تواند با تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق تر پوست، چین و چروک ها را به طور موثر هدف قرار داده و از بین ببرد. همانطور که کلاژن جدید تشکیل می شود، پوست را بلند و سفت می کند و در نتیجه پوستی صاف تر و جوان تر ایجاد می کند. این درمان به ویژه برای افرادی که دارای چین و چروک های پویا هستند، که به دلیل حالات صورت و حرکات ماهیچه ای ایجاد می شود، مفید است.

کانتورینگ صورت

از هایفو می توان برای کانتور و تغییر شکل نواحی خاصی از صورت مانند خط فک و استخوان گونه استفاده کرد. با تمرکز امواج اولتراسوند بر روی این نواحی، این درمان باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود و در نتیجه ظاهری مشخص‌تر و تراشیده‌تر می‌شود. این جایگزین غیرجراحی برای لیفت صورت و سایر روش های تهاجمی، نتیجه ای طبیعی با کمترین زمان از کار افتادگی ارائه می دهد.

اسکارهای آکنه و بی نظمی های پوستی

از هایفو می توان برای درمان انواع بی نظمی های پوستی، از جمله اسکار آکنه و بافت ناهموار پوست استفاده کرد. هایفو با هدف قرار دادن نواحی آسیب دیده و تحریک تولید کلاژن به کاهش ظاهر اسکارها و بهبود صافی کلی پوست کمک می کند.

درمان ناحیه چشم

پوست لطیف اطراف چشم مستعد چین و چروک، افتادگی و سیاهی دور چشم است. هایفو می تواند با هدف قرار دادن لایه های خاصی از پوست که مسئول این مسائل هستند این نگرانی ها را به طور موثر برطرف کند. هایفو با تحریک تولید کلاژن، چین و چروک ها را کاهش می دهد، پوست را سفت می کند و ظاهر کلی ناحیه چشم را بهبود می بخشد.

درمان های ترکیبی

هایفو را می توان با سایر درمان های زیبایی مانند لایه برداری شیمیایی، میکرونیدلینگ یا لیزر درمانی ترکیب کرد تا نتایج کلی را بهبود بخشد و چندین نگرانی پوستی را به طور همزمان برطرف کند. این رویکرد مناسب امکان یک برنامه درمانی جامع تری را فراهم می کند که نیازهای فردی و نتایج دلخواه را برآورده می کند.

در نتیجه، کاربردهایفو در درمان‌های پوست طیف وسیعی از فواید، از سفت‌کردن پوست و کاهش چین و چروک گرفته تا کانتورینگ صورت و بهبود جای زخم را ارائه می‌دهد. این فناوری غیر تهاجمی، ایمن و مؤثر جایگزینی جذاب برای روش‌های جراحی سنتی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به زمان استراحت یا مداخلات تهاجمی به چهره‌ای جوان‌تر و درخشان‌تر دست یابند. با ادامه پیشرفت تحقیقات و فناوری، هایفو احتمالا نقش مهمی را در صنایع زیبایی و پوست ایفا می کند.

برندهای مشهور دستگاه هایفو

مانند هر دستگاه دیگری، برخی از برندهای هایفو بسیار مشهور هستند. از آنجمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هایفو اولترا: این مدل هایفو در اصل ساخت امریکا بوده وقیمتی بالاتر از 70 هزار دلار امریکا دارد. البته مشابه های این دستگاه با درجه های کیفی مختلف و ساخت چین در بازار موجود است.
  • هایفو بلک اولترا: این نوع هایفو اولترا دارای 2 هندپیس است: یکی برای صورت و دیگری برای واژینال

دستگاه هایفو 7 بعدی

دستگاه هایفو 7 بعدی یکی از جدیدترین انواع هایفو در بازار است. این نوع دستگاه هایفو دارای دو مدل است:
یکی نوع اولترامیج (رومیزی) یا اولترافورمر (ایستاده) که دارای 2 هندپیس و 7 کارتریج است. این نوع هایفو 7 بعدی به  دلیل داشتن 7 کارتریج اینگونه نامیده می شود. دیگری نوع اولترا که دارای 5 هندپیس و 7 کاربرد متنوع است که به همین دلیل هفت بعدی نامیده می شود.

خرید هر نوع از این دستگاههای هایفو بستگی به کاربرد مد نظر مشتری دارد و الولیزر می تواند در این زمینه بهترین مشاور برای شما باشد.

  • ۰۲/۱۲/۲۶
  • علی ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی